Home Pravidla obchodu
Pravidla obchodu

1. Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly obchodu, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních ůdajů.

2. Žádáme Vás, abyste ve svém zájmu uváděli přesné a pravdivé údaje do objednávkového formuláře. Každá objednávka je po odeslání potvrzena e-mailovou zprávou ve které máte poslední možnost zkontrolovat správnost vyplněných ůdajů. Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, neprodleně nás kontaktujte.

3. Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně cen, platí vždy ceny uvedené v již uskutečněné objednávce.

4. Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, nějaké chybějící či nepřesné údaje atp.

Cena dopravy

Dobírkou, Geis - 95,-Kč

Na výdejních místech GeisPoint - 86,-Kč

Platba předem na účet, Geis - 75,-Kč

Platba předem na účet, Česká pošta -110,-Kč

Na výdejních místech Zásilkovny point, platba hotově - 54,-Kč.

Maximální velikost balíků, kterou lze poslat přes Zásilkovnu: tak, aby součet 3 stran byl max. 120 cm (např. 50x40x30 cm), délka jedné strany max. 70 cm.

Koberce MAXI 24 silný, XL9 (8 a 16mm), Mid-Form (8 a 16mm), Fit-Form (8 a 16mm), Big-Form (8 a 16mm) nelze poslat přes dopravce Zásilkovna.

Níže naleznete seznam osobních odběrů, když kliknete na jednotlivá města, zobrazí se Vám informační stránka s bližšími informacemi o místě osobního odběru.

http://www.zasilkovna.cz/

Osobní odběr na adrese: Mírové náměstí 44, Líbeznice, 250 65 (Divadlo kouzel Pavla Kožíška), mapa, po telefonické domluvě na tel. čísle 775 576 177.

Osobní odběr: Spřátelená prodejna v těsné blízkosti metra Ládví - Praha 8.
Adresa prodejny: Hravé hračky
OD Ládví (1. patro)
Střelničná 1660/31, 182 00 Praha 8.
Tel: 737 186 116

Možnosti platby

Platba bankovním převodem:
Pokud si zvolíte tento způsob platby můžete Vaši platbu za zboží poukázat na náš účet 3 způsoby.
1. bankovním převodem z Vašeho účtu (internetbanking, GSM banking)
2. složením peněz v hotovosti na kterékoliv pobočce naší banky přímo na náš účet
3. odesláním finanční částky poštovní poukázkou typu A z kterékoliv pošty v ČR
Bankovní spojení :
číslo účtu: 7413303001/5500 RaiffeisenBANK

Mezinárodní formát čísla účtu je zaslán po objednávce ze zahraničí e-mailem zákazníkovi spolu s částkou poštovného dle platných tarifů České pošty.
Variabilní symbol je shodný s ID Vaší objednávky (Číslo objednávky), které obdržíte v potvrzovacím emailu.
Zaplacené zboží Vám bude připraveno a obratem po obdržení platby na náš účet bude odesláno.
Dobírkou:
Zboží zaplatíte doručovací službě při převzetí objednávky. V případě dodání zboží mimo Českou republiku je požadována vždy platba předem.
Hotově na výdejních místech Zásilkovny point:
Zásilka je připravena k vyzvednutní zpravidla do 2-3 dnů od objednání. O možnosti vyzvednutí bude vždy zákazník informován e-mailem a SMS od Zásilkovny.cz. Cestu vaší zásilky můžete také sledovat prostřednictvím Track&trace zde.
Hotově při osobním převzetí na adrese: Mírové náměstí 44, Líbeznice, 250 65, mapa.

Ochrana osobních údajů

Abychom Vám mohli nabídnout naše služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Respektujeme Vaše soukromí, a tak se snažíme množství těchto dat minimalizovat na ta nejnutnější a data chráníme před zneužitím. Naše práce s osobními daty plně podléhá zákonným normám, zejména zákonu o ochraně osobních údajů.
Osobní údaje.
Od Vás jako od zákazníka fyzické osoby musíme při nákupu požadovat tyto údaje: jméno a příjmení, úplnou poštovní adresu, telefonické spojení, e-mailovou adresu. Tyto údaje jsou nezbytné k Vaší identifikaci, ke komunikaci s Vámi, k realizaci prodeje zboží a zaúčtování Vaší platby za zboží. Pokud nakupujete jako firma potřebujeme navíc adresu sídla firmy, IČ a DIČ.
Údaje o Vaší činnosti.
Údaje o Vašich nákupech, reklamacích a další Vaší činnosti v našem internetovém obchodě mají rovněž důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji.
Shrnutí.
Všechna data, která o Vás a Vašich nákupech získáme, chráníme před zneužitím, nikomu jinému neposkytujeme (vyjma společností zajišťující spediční služby nebo platební styk, které obdrží nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebné pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky) a slouží pouze ke kvalitnímu poskytování našich služeb. Vyhrazujeme si právo využít Vaše údaje k zasílání informací o slevách, novinkách a dalších marketingových aktivitách. V každém takto zaslaném e-mailu je návod, jak nám jednoduše sdělit že si toto nepřejete a takové používání nám zakázat. Rovněž máte právo kdykoliv nám písemně sdělit jakékoliv změny, doplnění, žádost o zlikvidování všech Vašich osobních údajů, které jste nám dříve poskytli.
Váš souhlas.
Používáním našeho internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním osobních údajů v uvedené míře a souhlasíte s výše uvedenými pravidly.

Reklamační řád

Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.
Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :
1. Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
2. Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
3. Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
4. Výrobek byl poškozen působením živlů.
5. Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
6. Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.
Postup při reklamaci :
1. Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.
2. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu.
3. Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.
Odstoupení od smlouvy :
Kupující má dle §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb. (obč. Zák.), právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, má v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě. Po navrácení zboží, prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku za zboží předem dohodnutým způsobem.
 
VirtueMart
Váš košík je prázdný

Pěnové puzzle v nejlepší české kvalitě.
Pěnové puzzle v nejlepší české kvalitě.
Volejte 775 576 177